Бренд Land Rover у складі компанії Jaguar Land Rover зазнає структурних змін. Три родини позашляховиків у портфелі Land Rover стануть окремими брендами – це Defender, Discovery та Range Rover. Включно з брендом Jaguar, тепер автовиробник Jaguar Land Rover має чотири окремих бренди, які представляють британські преміальні автомобілі.
В Україні схема продажів залишається незмінною: придбати авто можна в офіційних дилерських центрах Jaguar Land Rover. У майбутньому кожен бренд матиме власні бренд-зони з окремою айдентикою Defender, Discovery, Range Rover та Jaguar.
Бренд Defender
Defender як окремий бренд представлятиме у своїй лінійці різні версії найпрохідніших позашляховиків Defender. Наразі для придбання доступно 3 версії: у кузові 90, 110 та 130.
Бренд Discovery
Позашляховики Discovery та Discovery Sport відтепер належать до окремого бренду Discovery. Найбільшу популярність ці позашляховики завжди отримують саме від поціновувачів родинних подорожей.
Бренд Range Rover
Найрозкішніші позашляховики наразі повністю стають позашляховиками окремого бренду – Range Rover. У лінійці представлені моделі Range Rover, Range Rover Velar, Range Rover Evoque та новий Range Rover Sport – його презентували у травні 2022 року.
Бренд Jaguar
Кросовери Jaguar представлені моделями F-PACE та E-PACE, а також електричним I-PACE. Першим із нових Jaguar стане електричний 4-дверний GT із запасом ходу до 700 км – новинку анонсували у квітні 2023 року.
House of Brands
Два роки тому британський автовиробник представив нову стратегію розвитку компанії – Reimagine. Основною метою було переосмислення сучасної розкоші і презентація її нових концепцій, виражених сучасними преміальними автомобілями. Наступним кроком трансформації в рамках стратегії Reimagine став рух до концепції House of Brands. Це означає, що кожен бренд отримає власне унікальне вираження у групі House of Brands. Jaguar як окремий автомобільний бренд, і три окремі бренди позашляховиків – Range Rover, Defender та Discovery.
На думку бренд-директора JLR в Україні Андрія Ханіна, рішення JLR щодо відокремлення брендів допоможе краще усвідомлювати відмінності у позашляховиках. «Відокремити три великі бренди позашляховиків – означає влучніше підкреслити позиціонування кожного. Родинний Discovery, розкішний Range Rover і готовий до пригод Defender – кожен автомобіль, а відтепер і кожен бренд, – є унікальними», – каже А.Ханін.
В офіційних дилерських центрах в Україні і надалі можна придбати і випробувати на тест-драйві автомобілі брендів Defender, Range Rover, Discovery та Jaguar. Водночас планується, що кожен бренд у майбутньому отримає власний виділений простір в автосалоні – це окремі бренд-зони із брендингом для Defender, Discovery, Range Rover та Jaguar.
***
Про Jaguar Land Rover
Jaguar Land Rover – найбільший виробник автомобілів у Великій Британії. Компанія переосмислює майбутнє сучасної розкоші за її визначенням. Головним пунктом стратегії Reimagine є електрифікація брендів за чіткими, впізнаваними індивідуальностями.
До кінця десятиліття кожна серійна модель Range Rover, Discovery, Defender матиме повністю електричні моделі, тоді як Jaguar буде повністю електричним преміальним брендом. Це — початок трансформації компанії у суто безвуглецевий бізнес у всьому ланцюзі постачань, серед продуктів та виробничих операцій до 2039 року.
Як дочірня компанія Tata Motors із 2008 року, Jaguar Land Rover має повний доступ до світових гравців у сфері технологій та сталого розвитку в межах Tata Group.